هنگ

خرید بک لینک
بچه ها یه چیزی داره منو گیج میکنه

توی کامنت همه میگن وب عالیه رمانت خیلی خوبه

بعد توی نظرسنجیا میزنن افتضاح

میگن رمانو ادامه میدیم بعد توی نظر سنجی میزنن نه

چه خبره ما انقدر دروغ گو بودیم

انقدر دو رو بودیم

از کی اینجوری شدیم

حالا برای من برای هرکس دیگه

اصلا نظرسنجی هیچی توی زندگیه اصلی

تا کی دو رویی من واقعا از اون کاربری که اسمش دختر ماکانی بود متشکرم که توی روم گفت رمانت خوب نیس واقعا دمش گرم

خیلی مرد بود جَنَم داشت حقیقتو گفت

دو رو نبود اونم میتونست بیاد بگه رمانت خیلی خوبه توی نظرسنجی بزنه افتضاح این کارو نکرد

واقعا دستشم میبوسم

بازم از این آدما پیدا میشه

آدمه یک رنگ

تمام کامنتای وب اینه که رمانت عالیه وبه محشری داره خیلی عالیه ولی تمام نظر سنجی افتضاحه

همه میگن رمانت عالیه ادامه میدم و فلان و بهمان

بعد میزنن نمیخوان ادامه بدن

ممنونم ازتون

پارت ۱۲...

ما را در سایت پارت ۱۲ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 8 دی 1397 ساعت: 19:42

صفحه بندی