سلام بچه ها خوبید
امیدوارم حالتون خوب باشه و با این کرونای مسخره مبارزه کنید
و این پستو گزاشتم واسه کسایی ک تازه دارن شروع میکنن ب خوندن رمان
اگه پارتی رو پیدا نکردید ب عناوین مطالب برید
اونجا همهههههه ی پستا هست
بازم اگه سوالی یا مشکلی بود بپرسید جواب میدم
اگه هر چیزی بود لطفا ب خودم بگید
درباره ی هر چیزی بود
درباره ی خودم
درباره ی رمان
درباره ی وبلاگ یا هر چیز دیگه ای
شاید بعضیاتون منو نشناسید ولی
من اصلا دختری نیستم ک لوس باشم یا زود بهم بر بخوره یا ...
هر چیزی بود ب خودم بگید ❤
عاشقتووووونم
و البته ب رسم یاد بود شمس باشید پارت ۱۲...
ما را در سایت پارت ۱۲ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76